Schwizer (Gesellschaft)

Schwizer (Gesellschaft)

Ich ha mol welle fröge ob öber us dr Schwiiz do isch, velicht sogar usem aargau oder sogar us Brugg marco lebsch du no?!
Sag ma bist noch ganz richtig im Kopf??
ja ich bi schwizer, ich chume uessem wallis, vam goms. mine vater isch aber aargauer (also ich eigentlich oei), isch zveltheim uefgwachse und zbrugg ins tech
also greetz ues der schwiz
din

ps. hypno, ja ist er...
Sali, ich bi au us dä Schwiiz! Ich wohn aber z'Schaffhusä. Isch wänigschtäns i dä nööchi vo Aargau
:-)
ja guet , ich wohne eigentlich zbaere, isch ja nit so wit...
Au us Schaffhuse.
oh grad zwei SHs hie :)
ier sit en macht! :)
din
Jo, ich läbe no allderdings en andere Name(NHL Freak).
Gosch du jez id Bez oder Sek oder Real.
Inavsion der Schweizer??
Zuerst war es ein Österreicher und jetzt sind es Schweizer!
O ig chume us der Schwiz genau us der Sadt Bärn.
o mi Bruäder "SPAHRSCHWEIN" chunt us Bärn.
der Klavier-Lehrer meiner Schwester ist auch Schweizer, der macht gleich mit
Hey,
ich habe von anfang an Deutschland geholfen bei der WM.
und überhaupt ist Deutschland mein Lieblingsland. Ich war dort in den Ferien und und will unbedingt noch mal dort hin. Rust hab ich auch besucht und mir hat es richtig Angst gemacht als ich gehört habe, dass die Elbe übergelaufen war. Ich denke nicht, dass die Schweiz so schlimm für euch ist. (Nich böse gemeint)
Nö im Gegenteil! Ich denke mal das vielen Leuten die Schweizer als Touristen noch lieber sind als die Engländer, Franzosen oder Amerikaner...wenn man die Schweizer überhaupt noch als Touristen sehen kann ;-)
Ich mag die Schweiz, nur is die so teuer als Urlaubsziel :(
Ja, wir gehen auch nie in der Schweiz in die Ferien, ausser im Winter, da gehn wir in die Lenk Ski fahren.
Logge dich ein um einen Beitrag zu schreiben.