Profil von s.s.rider

Profil von s.s.rider

Name: s.s.rider Akte einsehen
Geburtstag: 30.11.-0001
Anmeldung am: 06.12.2008

Kurzvorstellung

Übermitteln Sie niemals Informationen wie Kennwörter oder Kreditkartennummern per Sofortnachricht.

Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Heyyyyyyyyyy
Becky sagt:
heyyyy
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Wie gooooots? Bisch immer no hässig uf di Papi?
Becky sagt:
guet ..... jo mi papi reggt mi halt scho kli uff
aber jo
wie gohts dir?
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Supeeeeeer
HAhahahaha, gses dochpositiv: Du gosch morn zu däm Pass
Ahhhh, und was ich no ha welle froge:
Becky sagt:
nei ebe nid
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Sin dini Eltre 10 Minute spöter döt duree gfahre, oder 10 minute nach dir heimeko?
Becky sagt:
10 min. spöter dört duuregfahre
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Was? Wie "nei ebe nid" willsch du döthi? xD
Becky sagt:
nei
ich will nid
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Ahaaaaaa. Ouh vrdammt, denn ischs jo meeeega knapp gse xD
Becky sagt:
hahaha jooo
xdd
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Ah ebe, wie gseit, denn isches jo ebe no guet das ihr DOCH nid gönd xD
Und ebe, wie gseit, ich dänk am Schützehus sötte mir sowieso ufpasse, bi es biz traumatisiert xDDD
Becky sagt:
du bisch traumatisiert?? haha wieso??? jooo ich sött allgemein uffpasse, well süscht bi ich e tote mensch xD
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Jooooo, ich bi traumatisiert will ich grad gse ha wie knapp es wärde ka xDDD
Und jops, das mitm mehr ufpasse stimmt, ich dänk bi mir würds au ärger ge xD
(wobi momentan mi vater in dr Türkei isch, und mini muetter es sogar toll fänd xDDD)
Becky sagt:
und dini gschwischter?? ich mein im fb stohts jo jetzte au..... also ich mein wenn du kei ärger bekunnsch isches jo ok aber ebe xD
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Also bi mine gschwüstertii ischs eh überhaupt keis problem. Zwei vo mine schwöstere wüsse es sogar. Sie händ mir sowieso scho öfters gdroht ka mi umzbringe wenn ich es ihne nid sage würd wenni emol e fründin hät xD
Becky sagt:
ahh ok dene isch jo okey xD aber sie sages nid dine eltere oder?
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Nei sicher nid. WEnni dene nid vrtraue könnt würdis eh nid sage. Die sage sowieso nüt
Becky sagt:
ahh okey dene isch jo guet xD
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
und au wenn, sooo schlimm wärs nid. Ich ha halt es biz schiss das es dini eltre mitbekömme
Becky sagt:
hehe jo wenns mini eltere mitbekoh würde dene wär ich tot.....
xD
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Jojo, do passe mir halt scho uf. Bispielswies sötte mir uns halt am schützehus halt nid kuschle oder anenand drucke, BSUNDERS wenn du weisch das dini Eltre in D¨tschland oder wo au immer gse bisch xD
Jojo, s wird scho irgendwie schief go xD
Uuuuund, hesch Klavier glernt wo de hei ko bisch?
Becky sagt:
Klavier?? xD
also gspielt hani scho jo xD
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Vrdammt, Geo xDDD
Becky sagt:
(ich hoff eifach das du kei problem dermit das ich di vor mine eltere verheimliche due )
geo.. nööö
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Ha GEo gmeint (Bi irgendwie im Wohnzimmer mit de Jungs, die wänd uuuunbedingt sone MTV scheiss luege, und do isch grad e melodie gloffe wo mi es biz an e Klavier erinnert het xD
.... ohmaaaaan, und du machsch mir vorwürf wenni nid lern? xD
Becky sagt:
..... joooo
ich ha geschtern glernt
und du no nix
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
(Nei, sicher nid. Ich würds jo au vorzie wenn mini Eltre es nid erfahre würde, vo däm här kei Problem)
Jo GESTER hesch glernt will du vom Papi gzwunge worde bisch xD
Becky sagt:
jo......
morn muessi wohrschinlich ehh wider
(ehm..... hätt no e frog:........ wüsse dini kollege vo mir??? )
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Hahahahah super, denn duesch dini Zit wo du in däm Pass vrbrocht hättsch sinnvoll nutzeee xD
Becky sagt:
jo muess jo fascht.... mi papi stüürmt und seit mir göhn morn.... und vorhär grad seit er
nei doch nid
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
(Joa also ich has halt nur de 4 ängste Kollege vo mir gseit, sunsch niemerem)
Was? Jetzt gönd ihr DOCH? oO
Becky sagt:
(jo die hani au gmeint xDDD )
nei mir göhn morn ebe NID
xDD
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
(Ahsooo. Jupsm die wüsse dvo.)
(Ich ha übrigens wieder mit däm Typ wo vorher aglüte het e kurzes Gspröch über Singapur ka. Dä isch wieder emol voll vo dene Strofe gegenüber Vrgwaltiger fasziniert gse und het abartig umgefreudelet xDDD)
Becky sagt:
hahahahahaha xDD jooo wenn er scho mega Frauebeschützlich isch dene isch das wohl klar gsi xDDDD
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Ahebe. Ihr gönnt morn NID. Jo ebe, muesch di jo freue wenn ihr doch nid gönd xD
(sy, ich red do irgendwie halber ume und muess bi jedem scheiss lachend losbrülle deswege daure d antworte xDDDD)
Becky sagt:
hahahaha easyyy xDDD
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Jo aber trotzdäm, es isch immer mega lustig z gse wie dä begeistert isch vo dene Gsetz xD
Becky sagt:
jo dänk isches guet das mir morn nid göhn aber ich bi halt scho druff igstellt gsi xD
hahahahaha xDDD
muesch nid immer sofort antworte xD
ich kha scho warte, und wenns internet vo mim papi abgstellt wird dene kha ich dir jo immerno sms schribe xDDD
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
hey, ich ha no e frog
isch mini sms vorher ako?
Becky sagt:
welli?
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
die wo mit:
...... und du luegsch immer no?" afot
Becky sagt:
ehm...
nei
ha ich nid bekoh oO
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Was? Will du so igstellt bisch? Hallo? Hesch du nid gseit du stellsch dich immer ufs schlächtere druf i um di denn z freue wenn es doch besser usekumt und nid so enttüscht z si wenns negativ usekumt?
Isch nid DAS grad e perfekti gelegeheit um das z gniesse? xDDDd
He?`xD
Moment, ich schicks nomol
oder besser no... ich tipps aaaab xDDDDDD
Becky sagt:
joooo schoooooooooooo
heyyy
du redisch grad duurenand
jooo tipps ab isch au okey xDDD
und jooo eigentlich scho
ich ha mi aber wäge däm trotzdäm druff igstellt
und es reggt mi uff das ich mi überhaupt druff igstellt ha
verstohsch? xDD
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Sorry, das mitm durenand ka si. Mir rede do ume und alli brülle halber, do het me mega problem sini Gedanke z ordne wenn me wieder öppis schriebe will xDD
Becky sagt:
hahahahahaha easyy xD
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Ebe gsesch, du hesch di druf igstellt und es isch s bessere useko. JETZT muesch di erst rächt freue xDDD
Becky sagt:
joooooooo
xDDD
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
D SMS:..... Und du luegsch immer no? (also ha de Film gmeint xD) Obwohl du hüt wahrschinenlig wieder Alpträum ha wirsch?
hahahahaha etzt gön dir morn doch nid? Ok das würd mi wohrschinlig au ufregge. Aber hätti er es vorher abgcheckt hätti di hüt nid gse könne..... Ok dafür hätti di morn gse...... Ohmaaaaaan xD
Becky sagt:
.... jooooooooooooooooooooooo
und de film isch vor 10 min fertig gsi
und dä isch zimlich bluetig gsi.... oO
ha e halbe afall kha
und kinder hän sie lebendig begrabe verdammt
bi fascht ins loch keit
und joo ich wird sehr wohrschinlich alpträum gaa
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Was? Also sie sind 10 min spöter duregfahre`?..... Ok dasc ächt vrdammts Glück gse. Ich dänk ich wär au inre pienliche Situation wenn er wüssti das mir zämme sind. Und für di würds wie du gseit hesch au ine..... schlimmmeri Situation führe oO
ir sötte uns am Schützehus nüm küsse oderanenanderlähne..... bi grad es biz traumatisiert xD
SO, das ischd SMS gse
Was? Und trotz ALL DÄM het Becky wittergluegt? oO
...... ich glaub du hesch e unruhigi Nacht vor dir
Becky sagt:
jooo ich ha wittergluegt well d ich ha wölle wüsse wies wittergoht
und ich ha mega viel decki übermi gleggt
und küssi vor mis gsicht gmacht
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Hahahahahahahahahaha jöööööööööö, du hesch dir e Küssiburg gbaut
Jööööööööööööööö mufffffffffffffffffffffffffffffff xD
Aber ich hoff di Papi oder öpper anderes zum drücke hesch du ka wo du de Arm hättisch könne abrisse xD
Becky sagt:
....... nei hani nid kha
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Hahahahahahahahaha, zoooooooooooooooge (aaaaasozial xD)
Becky sagt:

weisch waas?
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Aber ich hätti däm sicher nid widersto könne. Ich finds so toll wenn du ängstlich bisch, do het me grad das "knuddel verlange" xD
waaaas?
Becky sagt:
.....
du reggsch mi grad uff xDDD
...joooo
ich ha halt alleige gluegt..
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Dänk reggi di uf, sunsch wäri au kei Badboy xD
Becky sagt:
.... jo..... stimmt xD
und irgendwie bi ich Apfelsaft süchtig........ (9c )
(ich weiss das het di voll interessiert aber au egal )
(das 9c dings do ische tippfehler )
es isch verdammt schwer in de dunkelheit die richtige taste zdrucke verdammt
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Apfelsaft`? Oh Gott, Becky, du trinksch au sache wo "süess" schmecke? Bitte? oO
und das machsch au no GÄRN?
Becky sagt:
WAS??
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Du hesch jo gseit du wärsch apfelsaftsüchtig
Becky sagt:
...joo
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
und apfelsaft ISCH süess xD
Becky sagt:
MEINSCH DU IM ERNSCHT ICH HASS ALLI SÜESSGETRÄNK VERDAMMT??
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Das DU öppis süesses trinksch.... Oh gott xD
Becky sagt:
ich trink eifach meistens wasser joo

Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Muesch mi nid aschreie, nid aggressiv wärde, kasch au ruhig schnufe xDD
Au WENN du es trinke döffsch..... isch trotzdäm ungwohnt xD
Becky sagt:
ich ha di nid agschraue xDDDDDDd
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
(und wieso machsch nid eifach s LICHT a? Willsch d Umwält schone? xD)
..... doch xD
Becky sagt:
ehm...
es isch halt toll wenn es dunkel isch xD
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Gross schriebe isch für mi glichzsetze mit abrülle xD
Becky sagt:
...... jooo dene halt xDDDD
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Bi uns ischs au grad scheissdunkel will die sich beschlosse händ s neue Final Fantasy uszteste und um d richtigi atmosphäre z schaffe händ sie licht usgmacht xD
Becky sagt:
ogott
final fantasy oO
isches s 3.==
??
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
,,,,, nur ischs nid grad ruhig. Die regge sich grad mega drüber uf dasi uf dr tastatur umetipp und immer wieder unnötigi Kommentär über s Spiel mach oder zügs füreschmeiss xD)
Ne
s 12
Becky sagt:
OGOTT BINI
doooooooooooof
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Was? Wieso? He? xD
Becky sagt:
ich ha gmeint ihr lueget de film final destination
anstatt final fantasy hani final destination gläääse
ich oberdoofttt
*oberdoooofi
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Hahahhahahaa mega schliiiiimm. Kei Angst, deswege dueni di weder erschiesse no azeige xD
Becky sagt:
jooo es reggt mi uff
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
..... au wenni däm Punk mitoberdoof zuestimm xD
Becky sagt:

sorry ich bi allgemein bitz wäg mit de gedanke und mi kopf isch bitz duurenander
und vorhär wär ich in mim zimmer fascht uffd frässi keit
Seit ihr noch ganz Dicht? Was ist das für ein Gesetz? Der Vater kommt in den Knast weil er seine kleine Tochter rächt? sagt:
Isch nid schlimm, do isches genauso xD
HAhahaha wieso? xDD
Becky sagt:
jooo ich bi uffgstande und ha rasch uss mim zimmer wölle zum luege was mi brueder macht
aber in mim zimmer isches dunkel
und dene bi ich mit mim fuess neume hängebliibe
und fascht uffd frässi keit
.... Informatik.... mir händ 1 PC für ganz Klass und döt isch SChiebe kaputt xDDDDD sagt:
Hahahahahaha ohmaaaaaaan, wieso bisch nid ufe Bode gdonneret?
Sind denn bi euch scho alli am penne?
Becky sagt:
ahh näääääääätt willsch das ich mi verletzt?? ahh okey
nei eigentlich nid
es siind alli no wach
.... Informatik.... mir händ 1 PC für ganz Klass und döt isch SChiebe kaputt xDDDDD sagt:
Neiiiii, ich will ganz sicher nid das du di vrletzisch. Gots no? Aber s wär lustig wenn du ufe bode donnerisch.... OHNI di z vrletze xD
Becky sagt:
das goht schwer xDD
.... Informatik.... mir händ 1 PC für ganz Klass und döt isch SChiebe kaputt xDDDDD sagt:
Joooo, ei zwei kleini blaui Fläcke sind kei vrletzig, das isches kleins Aua Aua, that's it xD
Becky sagt:
........... ehm wenn ich mol uffe bode kei dene ha ich sicher nid nume blaui fläcke
.... Informatik.... mir händ 1 PC für ganz Klass und döt isch SChiebe kaputt xDDDDD sagt:
...... du bisch mitm Kopf ufe Bode gbombt als Kind, do wird dir ei kleine Sturz GAR NÜT aha xDD
Becky sagt:
ich has bis jetzte immer gschafft das ich irgendwo bluet.... ok zwar e würklichi verletzig isches au nid xdD
.... Informatik.... mir händ 1 PC für ganz Klass und döt isch SChiebe kaputt xDDDDD sagt:
Ouuuuuuu, und Bluet isch sowieso allgemein mega tooooolllll
Ich würds bi dir au graaaad wägnuckle xD
Becky sagt:
hahahahahaha xDD
mis bluet schmöggt nid guet xDD (obwohl mis bluet bi de mucke bekannt isch....... ha jo schliesslich mol 26 mukestich im gsicht kha )
* ehh nid bekannt sondern beliebt
.... Informatik.... mir händ 1 PC für ganz Klass und döt isch SChiebe kaputt xDDDDD sagt:
Heeey, die rede do grad über di xDD
Becky sagt:
hmm??
.... Informatik.... mir händ 1 PC für ganz Klass und döt isch SChiebe kaputt xDDDDD sagt:
Doooooch, dis Bluet schmöckt sicher meeeega toll.... Bluet isch IMMER mega toll xDD
Die händ grad über d Ex vo einre gschnurt. Und do hets gheisse sini ex wäri meeega iversüchtig uns so gse. Sie händ gseit bi kurdine, türkine etc. könnt me sich eh grad erschiesse will die eh alli uuuuuuuuuuuuuuunglaublich ahänglich und iversüchtig sind, und ich hätti mit dir Glück ka xD
(Wobi sie jetzt scho wieder ufeme völlig andere Thema-Wäg sind xD)
Becky sagt:
hää???
.... Informatik.... mir händ 1 PC für ganz Klass und döt isch SChiebe kaputt xDDDDD sagt:
Eine het d andere Wiederholt wie er mir das mit dir gseit het und alles mega betont um ihn abezmache und etzt schnure sie scho über das.... du gsesch, du söttsch dir bewusst si dasi NUIR mit Psychos umehäng)
Hahahahahahah egal, du muesches nid checke, ich schrieb die Nochrichte au d ganz zit während ich nur schissdräck schnur und umebrüll xDDD
Becky sagt:
doch
kasch di dene vlt ganz kurz zit für mi nää und mir das erklääre ?? xDDDD
Durch was bisch gstorbe? Durch spannig? Isches so spannend gse das sie Kopf gplatzt isch? xD sagt:
Aaaaaaaaaaaaaaaalso:
Folgendes:
Becky sagt:
Valat
papi schaltet internet ab